XS4ALL zet in op betrouwbaar internet
Provider XS4ALL heeft deze week een nieuwe campagne gelanceerd waarbij de provider een vernieuwde merkpositionering inneemt. De telecomprovider wil de nadruk leggen op betrouwbaar en veilig internet.
XS4ALL neemt met 'First Class Internet' en nieuwe huisstijl andere propositie in
Kwalitatief en betrouwbaar internet waar ook nog veiligheid en privacy centraal staan. Deze speerpunten belooft XS4ALL in een nieuwe campagne ‘First Class Internet’. De provider wil hiermee inzetten op internet dat veilig en storingsvrij is. In de nieuwe campagne laat de internetprovider in het kort zien hoe de weg van het internet loopt. Met de nieuwe merkpositionering en huisstijl keert XS4ALL terug naar waar het, naar eigen zeggen, begonnen is: betrouwbaar en kwalitatief internet leveren voor iedereen.
De provider lijkt met de nieuwe propositie meer in te willen zetten op service, veiligheid en privacy in plaats van een hogere internetsnelheid. Dat onderstreept ook Andries Mijnhardt, directeur XS4ALL, internetsnelheid is volgens hem wel belangrijk maar tot op zekere hoogte. Een betrouwbare internetverbinding thuis en daarbuiten is voor velen belangrijker, zo stelt Mijnhardt.
In de nieuwe introductiecampagne laat XS4ALL de wereld achter onze internetverbinding zien. Documentairemaker Victor Vroegindeweij volgt in de campagne letterlijk een e-mail van Amsterdam naar Austin, Texas. Daarbij laat de documentaire onder andere zien aan welke gevaren de e-mail allemaal wordt blootgesteld. Voor zover bekend blijft het productaanbod van XS4ALL nog hetzelfde.