KPN passeert grens van 1 miljoen vast-mobiele klanten
KPN claimt dat zij vorige week de grens van 1 miljoen vast-mobiele klanten zijn gepasseerd. Het gaat daarbij om KPN- en Telfortklanten die minimaal één product voor thuis combineren met een mobiel abonnement.
Meer dan 1 miljoen vast-mobiele klanten voor KPN
Dat meldt de provider op hun website. KPN promoot de combinatie van vaste en mobiele producten, onder de naam KPN Compleet, al enige tijd onder haar klanten. Steeds meer klanten ontdekken de voordelen die het combineren van deze diensten biedt. Uit onderzoek is dan ook gebleken dat de combinatie van vaste en mobiele producten wordt gewaardeerd met hoge klanttevredenheidscijfers, wat weer is terug te zien in de klantloyaliteit die de afgelopen jaren voor KPN flink gestegen is.
Voordelen KPN Compleet
Het combineren van vaste diensten met een mobiel abonnement levert klanten van KPN vele voordelen en extra mogelijkheden op. Zo kunnen huishoudens met een Alles-in-1 pakket maandelijks wisselen van zenderpakket en kunnen mobiele abonnementhouders binnen hetzelfde gezin onderling MB’s delen. Bovendien ontvangen abonnee bij meerdere abonnementen op één adres € 5,- per maand korting.
Toenemende concurrentie
De concurrentie op de ‘multi-play’ markt neemt steeds verder toe. Verwacht wordt dat deze binnenkort alleen nog maar heviger gaat worden zodra Ziggo en Vodafone de krachten gaan bundelen. Desondanks lijkt KPN er goed voor te staan.
Lees ook: KPN wint terrein op Ziggo in multi-play markt.