KPN lanceert KPN ÉÉN voor de ondernemer
Vanaf juni dit jaar gaat KPN een nieuwe totaalcommunicatie-oplossing lanceren voor het MKB. Ondernemers krijgen zo de mogelijkheid om hun totale communicatie- en ICT systemen bij KPN onder te brengen.
Vanaf juni KPN ÉÉN voor MKB-bedrijven
KPN gaat met KPN ÉÉN een nieuw dienstenpakket leveren voor MKB-bedrijven. Vanaf juni kunnen bedrijven hun totale communicatie- en IC systemen bij de provider onderbrengen. De ondernemer heeft bij KPN ÉÉN, zoals de naam al suggereert: één aanspreekpunt, één contract, één helpdesk, één factuur en één online beheerportal. Het telecombedrijf biedt met deze nieuwe dienst een geïntegreerde oplossing voor vaste en mobiele telefonie en ICT.
De klant bepaalt per gebruiker en klanten kunnen flexibel gebruikers aan- of afmelden. Daarnaast behoren ook gemengd privé en zakelijk gebruik van smartphones, tablets en laptops tot de mogelijkheid. Ook biedt KPN ÉÉN een cloudopslag, maar kunnen voor MKB-bedrijven de complexiteit van het ondernemen vergroten.
John van Vianen, directeur KPN Zakelijke Markt: “Continuïteit in dienstverlening en bereikbaarheid zijn cruciaal. Dat weet iedere ondernemer. Of het nu bellen en gebeld kunnen worden betreft, of online bestellingen kunnen ontvangen en verwerken, voor de MKB'er telt ieder klantcontact en iedere opdracht. KPN wil het voor de MKB'er eenvoudiger maken en een betrouwbare partner zijn die de zorg overneemt van het beheer en onderhoud van ICT en telefonie. Want dan kunnen zij zich concentreren op het echte ondernemen, toch de kurk waar de Nederlandse economie op drijft.”
Klanten zullen binnenkort worden geïnformeerd over KPN ÉÉN. Het beeldmerk zou het telecombedrijf al in maart hebben laten vastleggen. KPN ÉÉN zal in juni 2013 via haar partners worden gelanceerd. Wat ondernemers betalen voor een dergelijk dienstenpakket is onbekend.