KPN Compleet nu voor alle klanten
Provider KPN heeft bekendgemaakt dat het KPN Compleet pakket nu door alle klanten kan worden afgesloten. Het pakket werd al in januari 2013 gelanceerd, maar was voorheen alleen beschikbaar voor een beperkt aantal klanten.
Quad play-pakket 'KPN Compleet' voor alle klanten beschikbaar
Het KPN Compleet pakket met extra voordelen is vanaf 1 mei beschikbaar voor alle klanten. Voor gezinnen betekent dit Interactieve TV, internet, vaste telefonie en een of meerdere mobiele abonnementen in één abonnement. De provider ontving naar eigen zeggen in het eerste kwartaal al 30.000 aanmeldingen. Mede door de succesvolle start heeft KPN besloten dat alle klanten gebruik moeten kunnen maken van KPN Compleet.
Jesper Eriksen, directeur Residential en Mobile: “De introductie van KPN Compleet was meteen veelbelovend met meer dan 30.000 aanmeldingen in het eerste kwartaal. Onze bestaande klanten reageerden erg enthousiast toen we ze vertelden over KPN Compleet. Ze zien het als een beloning voor het afnemen van meer diensten. Waar is het addertje, vroegen sommigen zich zelfs af. Dat is er niet. Het is echt een beloning voor onze klanten. Omdat het sinds 1 mei voor iedereen beschikbaar is, zijn we gestart met een grote KPN Compleet-campagne op tv.”
KPN Compleet biedt vooral voor gezinnen verschillende voordelen. Zo houden ouders de kosten van onderling bellen binnen het gezin onder controle. En worden het aantal belminuten, sms’jes en MB’s verdubbeld. Echter kan een klant alleen gebruik maken van KPN Compleet als Alles-in-één en mobiel van KPN op hetzelfde huisadres staan geregistreerd.