KPN Compleet bereikt mijlpaal met 50.000 klanten
Dat provider KPN het Compleet pakket voor alle klanten beschikbaar heeft gesteld, lijkt nu zijn vruchten af te werpen. Voor KPN Compleet hebben inmiddels meer dan 50.000 klanten gekozen. Het zogeheten ‘quadruple play’ met internet, vaste telefonie, digitale tv en mobiele telefonie bereikt door deze stijging een eerste mijlpaal.
Ruim 50.000 klanten voor KPN Compleet
Het KPN Compleet pakket lijkt sinds de introductie in januari 2013 een groeiend succes. Inmiddels hebben 50.000 klanten gekozen voor het zogeheten quadruple play. Een pakket waar zowel internet, vaste telefonie, digitale televisie als mobiel internet in zit. Klanten krijgen voordelen als zij deze vier diensten afnemen op één huisadres. Voordelen zoals extra zenders, gratis onderling bellen, en een verdubelling van het aantal belminuten, MB’s en sms’jes.
Volgens de provider biedt KPN Compleet met name voor gezinnen uitkomst. “De ouders houden de kosten van onderling bellen binnen het gezin onder controle, terwijl ze met de verdubbeling van de mobiele belminuten, MB’s en sms’jes tegemoet kunnen komen aan de wens van de kinderen om meer gebruik te maken van hun mobiele telefoon.” Het complete pakket met internet, (mobiele) telefonie en televisie legt een grotere druk bij concurrenten Ziggo en UPC. Veel kabelaars bieden namelijk nog geen mogelijkheden voor mobiele telefonie.