UPC

Reviews over UPC? In totaal beoordeelden 74 abonnees de diensten van UPC, deze ervaringen bezorgen UPC een 5,7.

Lees de reviews over UPC's diensten als kabelinternet, televisie en telefonie. Er zijn in totaal 74 ervaringen gedeeld, al deze ervaringen zorgen er voor dat op dit moment UPC een gemiddeld cijfer krijgt van 5.7.

Bent u, of was u, abonnee bij UPC? Deel dan ook uw eigen beoordeling over deze aanbieder van digitale diensten, met uw beoordeling kunnen andere consumenten een betere keuze maken.

Oktober 2015

1
 
In Eindhoven is overgeschakeld van UPC naar ziggo. Sindsien hebben we een zondag avond zonder internet gezeten. Als je dan belt dan is het: 'we weten niet wat er aan de hand is, we kunnen een monteur sturen maar als het aan uw kant ligt kost dat 50 euro.'. Het lag duidelijk aan hun kant, mijn upc modem gaf aan geen connectie te kunnen maken met het internet. Nu check ik de snelheid, die aangezien mijn upc aanbonnement is overgenomen op 50 mbs zou moeten liggen en hij haalt de 40 niet eens. Ik voel me opgelicht.
 
Ervaring in Eindhoven van elpenno geschreven op 9 oktober 2015

April 2015

8
 
Snel en stabiel!
 
Ervaring in Ede van gdee geschreven op 2 april 2015

Januari 2015

7
 
Internet van UPC via de kabel is betrouwbaar en snel. Geleverde router van UPC is qua WIFI waardeloos (instabiel), is op te lossen door eigen WIFI accesspoint aan te sluiten.
 
Ervaring in Oosterbeek van David geschreven op 8 januari 2015
3
 
De hele dag is internet via de UPC-kabel erg traag en dat al voor maanden. Vandaag weer eens gemeten om 16u op een dinsdag: Download 0.38Mbps en Upload 0.01Mbps.
 
Ervaring in Amsterdam van Simon geschreven op 6 januari 2015

December 2014

1
 
Upc, onbetrouwbaar net, zakelijk abonnement geeft echt niet het voordeel van voorrang. Callcenter medewerkers vaak on deskundig, veelal voorzien van onheuse behandeling van de klant. Het interesseert in ieder geval niet, of je telefoon werkt of niet, of het belang van bereikbaarheid van je bedrijf. Vet onvoldoende en onderweg naar een nieuwe provider.
 
Ervaring in Burgum van bjorke geschreven op 11 december 2014

Oktober 2014

1
 
Zeer slechte klanten service, erg onvriendelijk en niet op de klant gericht. Zeer logge niet flexibele organisatie.
 
Ervaring in Alkmaar van jan bb geschreven op 27 oktober 2014

Augustus 2014

1
 
Sinds we naar digitale televisie zijn overgestapt is het een groot drama, dan weer wel een zender dan weer blokjes dan weer geen signaal. Zwaar teleurgesteld. Inmiddels alle kabels vervangen, versterker geplaatst en nog steeds uitermate slecht. Nu uiteindelijk maar een monteur besteld van UPC. Ik hoop dat ze iets vinden anders stop ik met UPC.
 
Ervaring in Westzaan van Oscar geschreven op 8 augustus 2014

Februari 2014

2
 
Lijkt op een jojo , dan redelijk snel en dan weer super traag , de 120 mb hebben we hier nog nooit gehaald al betalen we daar wel voor.
 
Ervaring in Nieuw-Beijerland van Alfje68 geschreven op 19 februari 2014

Januari 2014

9
 
Erg goed maar ben aardig benieuwd naar de snelheden met glasvezel.
 
Ervaring in Bontebok van hans geschreven op 30 januari 2014

December 2013

2
 
sinds een maand all in pakket. Internet is prima, maar internet verschaft geen VPN verbinding en die heb je nodig om in je bedrijfssysteem te komen. Helpdesk gebeld, maar die begrijpt niets van dit probleem. Helaas is glasvezel en een goed provider in grote delen van Amsterdam niet aanwezig! Email account niet simultaan toegankelijk vanuit meerdere apparaten.
 
Ervaring in Amsterdam van jm geschreven op 31 december 2013
6
 
Net een speedtest gedaan met UPC aansluiting. Het is in ieder geval sneller als KPN.
 
Ervaring in Berkel en Rodenrijs van janneman01@ geschreven op 18 december 2013

Mei 2013

3
 
Gebruik al 9-10 jaar UPC (domweg omdat er geen alternatieven te krijgen zijn in dit gat). De Horizon media box is een zware afrader, tv werkt wel alleen is de bediening erg onoverzichtelijk en enorm traag. Daarnaast word er reclame gemaakt met o.a. de mogelijkheid om videobestanden vanaf de pc op je tv af te spelen, nou, vergeet het maar. Een heel klein youtube filmpje kan je misschien nog wel afspelen (als je verbinding tussen de Horizonbox en je pc niet elke 10 seconden zou weg vallen), maar een beetje flink bestand is gewoonweg onmogelijk. Hier word geen compensatie voor gegeven en ook geen oplossing. Nu net is de box defect geraakt vanwege een blikseminslag (kan gebeuren) maar dan blijkt de helpdesk volkomen onbekwaam om ook maar enige hulp te kunnen bieden. De monteur komt over een weekje langs, terwijl er 100mtr verderop toevallig vanmiddag een monteur op bezoek komt. Maar die kan onmogelijk bij mij langs komen om een box om te ruilen (kost hem 5 min tijd hooguit). De helpdesk heeft geen enkele mogelijkheid om contact op te nemen met de monteur dus er zit niets anders op dan een week zonder tv, internet en vaste telefoon. Gruwelijk slechte service, geen kennis in huis en akelig slechte interne communicatie.
 
Ervaring in Leerdam van Jos geschreven op 8 mei 2013

April 2013

1
 
Verbinding valt continu uit. Nu al 5 jaar hetzelfde probleem en 20 monteurs verder. Wij gaan weg.
 
Ervaring in Amsterdam van Dennis geschreven op 1 april 2013

Maart 2013

8
 
Ik heb al jaren tot volle tevredenheid kabel internet van upc. Bijna geen uitval en ik haal de snelheden die ik in het contract heb staan! Geweldig.
 
Ervaring in Alkmaar van michael geschreven op 25 maart 2013
1
 
Ik ben jaren een tevreden klant bij UPC en ben van prive naar zakelijk gegaan. Ik betaal nooit meer met een automatisch incasso daar ik daar erg slechte ervaring mee heb gehad.(Daar stop je echt mee als je bedragen afgesreven worden die toren hoog zijn dit heeft niets met UPC te maken.) Ik betaalde altijd mijn rekeningen ook als ik te laat was. Nu heb ik ook stagiares lopen en is mijn rekening wat hoger uitgevallen dan normaal en alles wordt zonder waarschuwing mijn diensten geblokkeerd, ik kan dus als bedrijf mijn klanten niet bellen. De rekening is ver binnen de betalingstermijn gewoon betaald. De manier waarop UPC met zijn zakelijk klanten omgaat is ver beneden pijl ik kan niet anders concluderen dat UPC niet in staat is om service te verlenen en zeker niet in staat is wat zij in hun advertentie u "Als ondernemer wilt u snel en efficiënt kunnen werken". Ik had dit nooit verwacht van UPC zakelijk. Ik raad dan ook iedereen AF om met UPC zaken te doen.
 
Ervaring in Muiderberg van Richard geschreven op 1 maart 2013

Januari 2013

2
 
Vandaag weer overgeschakeld op de backuplijn van XS4ALL (adsl) want internet van UPC is weer down, zoals zo vaak gebeurt. De dag dat er een alternatief is voor snel internet in Muiderberg ben ik weg bij UPC.
 
Ervaring in Muiderberg van Telewerker geschreven op 20 januari 2013
4
 
Altijd tevreden geweest, maar de laatste tijd maken ze te veel gebruik van hun macht positie. Jammer dat er voor UPC geen concurrentie is. Ze maken alles heel moeilijk op de website, het barst van de kleine lettertjes. Maar ja je zit er aan vast, er is geen andere kabelaar.
 
Ervaring in Stellendam van Harde werker geschreven op 6 januari 2013

Oktober 2012

3
 
Als alles werkt heb je een goed product, maar oh wee als er problemen zijn. Dan heb je ook meteen echte problemen. De helpdesk is absoluut niet bij macht er iets aan te doen.
 
Ervaring in Alkmaar van Berentsen geschreven op 26 oktober 2012

September 2012

4
 
Zeer veel problemen. Het internet werkt vaak niet naar behoren en valt telkens uit. Soms doet hij helemaal niks meer voor een paar uur. Digitale tv idem dito. Sommige zender doen het gewoon permanent niet, krijg daar geen ontvangst bij. Al met al erg matig als je je realiseerd dat je er aardig wat geld voor betaald. Erg jammer en het kan behoorlijk frustrerend zijn.
 
Ervaring in Assendelft van Michel geschreven op 18 september 2012

Augustus 2012

1
 
Als ik een 0 kon geven had ik het gedaan. Heb nu al 3x een digitale reciever moeten aanvragen omdat ze om de haverklap stuk zijn. Ontzettend veel storing in de digitale televisiezenders. Regelmatig zit ik een programma te kijken en gaat het kastje vanzelf uit om ff te resetten ofzo, kortom 1 en al drama! Ik hoopte op Ziggo of iets dergelijk maar helaas is er in Krommenie niks anders te krijgen.
 
Ervaring in Krommenie van feria_sexta@hotmail.com geschreven op 30 augustus 2012

Maart 2012

2
 
Ik sluit me aan bij de anderen. Zeer slechte verbinding, lijkt bij tijden wel een knipperlicht waarbij de verbinding binnen een minuut twee of drie keer wegvalt. Standaard verhaal van de klantenservice, heel frustrerend.
 
Ervaring in Muiderberg van M geschreven op 20 maart 2012
4
 
Regelmatig storing, televisie, telefoon, internet. En dus geen mogelijkheid om een klacht te melden.
 
Ervaring in Muiderberg van Anne geschreven op 1 maart 2012

Februari 2012

1
 
Wederom storing. Het is de zoveelste keer waardoor thuiswerken geen optie meer is. Klantenservice is vriendelijk maar weten vaak niets anders op te dreunen dan het standaard call script. Kwaliteit van de internet/telefoonverbinding is onbetrouwbaar. Jammer, nu moet ik op zoek naar een andere provider.
 
Ervaring in Muiderberg van UPnee geschreven op 7 februari 2012
5
 
Pfff als ze mij eerder hadden laten weten dat de snelheid van UPC zo bagger was "u woont net iets te ver weg van de centrale" dan was ik niet overgestapt, ondanks de aantrekkelijke prijs.
 
Ervaring in Ameide van Dimitri geschreven op 6 februari 2012
9
 
Nu een jaar dit internetabonnement van UPC en ik kan wel zeggen tot volle tevredenheid. Installatie verliep prima en de kwaliteit is zoals het hoort.
 
Ervaring in Apeldoorn van Dhr. Jasperse geschreven op 4 februari 2012

Januari 2012

9
 
Ik speel veel online games (nee, niet alleen van die gewelddadige) en ben daarom blij met de snelheid van UPC. Veel gamevrienden hebben nog al eens te maken met te trage verbinding, maar ik gelukkig niet.
 
Ervaring in Gorssel van Abdul Caïro geschreven op 26 januari 2012
8
 
Vanaf volgende maand heb ik internet via UPC. Ik weet nu nog niet of het bevalt, maar als ik de reviews zo lees komt het vast goed.
 
Ervaring in Twello van Sera Timmerman geschreven op 26 januari 2012
9
 
We zijn al jaren trouwe klant bij UPC. Een tijdje geleden maakten we gebruik van een aanbieding van een andere provider, maar dat beviel stukken minder. We zijn blij dat we weer bij onze vertrouwde provider zitten!
 
Ervaring in Rotterdam van Thijs en Dinja geschreven op 20 januari 2012
3
 
Sinds kort alles in 1 pakket van UPC, na 6 dagen 'werkte' eindelijk alles. (De administratie was verkeerd doorgevoerd waardoor het modem en digi-ontvanger verkeerd in hun systeem stond). We zitten met een digitale ontvanger met scartaansluiting wat niet echt meer van deze tijd is. Ruilen niet mogelijk, kan alleen opgelost worden door duurder pakket te nemen want dan heb je wel hdmi aansluiting. Tevens geeft de tv een licht piepend geluid sinds enkele dagen, waarschijnlijk door de upc box met scartaansluiting aangezien dit over is wanneer deze uit staat. Niet erg tevreden dus:(
 
Ervaring in Haarlem van Rick geschreven op 11 januari 2012
8
 
Ik ben erg tevreden over UPC. Als ik had geweten dat dit zo'n betrouwbare verbinding is, was ik waarschijnlijk al wel eerder overgestapt! Voor de kosten hoef je het ook niet te laten.
 
Ervaring in Spijkenisse van Karin Poels geschreven op 10 januari 2012
9
 
In tegenstelling tot de vorige provider heb ik bij UPC nooit lang last van storingen, dat was hier voor wel. Een keer gebruik gemaakt van de klantenservice, dat ging snel en goed.
 
Ervaring in Veldhoven van Doenja Kim geschreven op 1 januari 2012

December 2011

8
 
Heel tevreden met ons UPC abonnement in Oostvoorne. Hopelijk mogen we nog lang van deze aantrekkelijke prijs en dienst gebruik maken.
 
Ervaring in Oostvoorne van Arie Franse geschreven op 28 december 2011
9
 
Niets dan lof voor UPC. Alles wat ik kan bedenken is positief! Even afkloppen….
 
Ervaring in Wageningen van Mila Fritsen geschreven op 27 december 2011
8
 
Voor mij heeft UPC zich al lang bewezen, daarom gooi ik alle aanbiedingen die via de mail en post binnen komen allemaal direct weg. Ik zou niet weten waarom ik zou overstappen!
 
Ervaring in Putten van J. Vermeulen geschreven op 26 december 2011
8
 
Van begin af aan al klant bij UPC en tot volle tevredenheid. Wij wonen in Piershil en hebben van buurtbewoners met deze provider ook nooit klachten gehoord.
 
Ervaring in Piershil van Mevr. Hoondert geschreven op 20 december 2011
8
 
Ik speel vaak scrabble online en win nogal eens een potje omdat bij de tegenstander de verbinding wegvalt. Gelukkig heb ik dat met mijn abonnement bij UPC nog nooit gehad!
 
Ervaring in Elburg van Scrabbelaar geschreven op 19 december 2011
7
 
Geen klagen hier in Doesburg. UPC biedt hier wel prima internet
 
Ervaring in Doesburg van Liesje44 geschreven op 18 december 2011
9
 
Ik gebruik UPC en vindh et prima zo. Er zijn nooit lange storingen en vergeleken met veel andere providers niet duur.
 
Ervaring in Heerjansdam van Nikki1981 geschreven op 16 december 2011
8
 
Mijn ervaring met UPC: Snelle verbinding en redelijk goedkoop. Installatie heeft mijn man gedaan toen ik er niet bij was, dus daar kan ik niets over zeggen.
 
Ervaring in Schiermonnikoog van Fleur Peijnenberg geschreven op 14 december 2011

November 2011

8
 
Ik ben al 20 maanden klant van UPC en daar komt makkelijk nog eens 20 maanden bij. Een betrouwbaar bedrijf met een betrouwbaar produkt. Dhr. Fraanje uit Westervoort.
 
Ervaring in Westervoort van Fraanje geschreven op 28 november 2011
5
 
Ik zat nog even verder te lezen op de website van UPC, maar ik hoop dat ik niet de helpdesk hoef te bellen. Is volgens mij erg duur! Maar goed, voorlopig werkt alles hier prima.
 
Ervaring in Abcoude van Zunigerd geschreven op 25 november 2011
7
 
Een redelijk product voor een redelijke prijs. Zolang dit in verhouding blijft, blijf ik bij UPC. Groeten Dirk uit Valkenswaard.
 
Ervaring in Valkenswaard van Dirk geschreven op 23 november 2011
9
 
De verbinding die ik nu heb van UPC is echt ongelovelijk snel. Dit heb ik nog niet eerder meegemaakt, ook op mijn werk niet. De prijs vind ook terecht en het installeren lukte mij zelfs!
 
Ervaring in Den Ilp van Kevin ter Weel geschreven op 20 november 2011
7
 
Vanmorgen iemand van de helpdesk aan de lijn gehad die mij uiteindelijk wel heeft kunnen helpen. In het verleden nog nooit nodig geweest om te belen naar UPC en hopelijk in de toekomst ook niet meer.
 
Ervaring in Westendorp van Guus Smidt geschreven op 18 november 2011
5
 
Ik hoopte dat ik mijn abonnement op UPC eerder op zou mogen zeggen dan de vastgestelde termijn omdat het product totaal niet voldoet aan wat je voorgespiegeld wordt. Wat een takkezooi!
 
Ervaring in Hooge Mierde van Teleurstelling geschreven op 16 november 2011
7
 
Ik hoor mijn neef uit Duitsland altijd klagen over zijn internetverbinding. Zelf ben ik hartstikke tevreden met mijn UPC.
 
Ervaring in Budel-Schoot van Joop L. geschreven op 14 november 2011
7
 
Aangezien ik rond moet komen van een uitkering heb ik goed gekeken wat voor abonnement ik het beste kon nemen. Met UPC heb ik een goede keuze gemaakt.
 
Ervaring in Millingen aan de Rijn van Hielke Wezemer geschreven op 5 november 2011
8
 
De prijs voor UPC in Stiphout is schappelijk. Filmpjes kijken op youtube gaat niet altijd even vloeiend, maar verder geen klagen over de snelheid.
 
Ervaring in Stiphout van Yassine geschreven op 3 november 2011

Oktober 2011

8
 
De gegevens en de modem voor UPC waren snel binnen. Het aansluiten koste wat moeite, maar na wat prutsen toch gelukt. Het internet komt op mij stabiel over. Ik kan dit abonnement bij iedereen in Oostelbeers wel aanbevelen.
 
Ervaring in Oostelbeers van Cassie geschreven op 26 oktober 2011
6
 
Wisselvallige snelheid hier in Wamel van UPC. Gelukkig downloaden wij geen films en muziek, anders hadden we misschien beter kunnen overstappen.
 
Ervaring in Wamel van Yvonne1977 geschreven op 22 oktober 2011
8
 
Een goed werkend abonnement van UPC. Ik had ook niets anders verwacht na de vele positieve recensies. Jelle Blaak uit Slikkerveer.
 
Ervaring in Slikkerveer van Jelle Blaak geschreven op 16 oktober 2011
9
 
Sinds 2009 ben ik klant van UPC en ik heb geen enkele reden om overstappen naar een andere provider. Ik heb ook niet eens zin om weer alles om te moeten gooien.
 
Ervaring in Gerwen van Abrami geschreven op 8 oktober 2011

September 2011

6
 
Volgens mij moet je wel erg dicht bij de centrale wonen om de 20 Mb te halen. Bij ons is dit in ieder geval niet zo. Toch is wat we wel hebben niet slecht, betalen alleen voor 20….
 
Ervaring in Bladel van Ramona Witte geschreven op 24 september 2011
7
 
Ik woon in Mookhoek hoorde van vrienden niet allemaal even positiefe ervaringen over UPC. Voor de goedkope prijs toch geprobeerd en ben tevreden. A. Yilmaz
 
Ervaring in Mookhoek van A. Yilmaz geschreven op 10 september 2011
8
 
Ik ben 3e jaars student in Aalten en maak sinds ik hier op kamers woon gebruik van UPC. Dit had ik niet voor het uitkiezen, maar het werkt naar volle tevredenheid.
 
Ervaring in Aalten van Mariska de Winter geschreven op 8 september 2011

Augustus 2011

8
 
Hier regelmatige meerdere laptops aan bij ons UPC abonnement, maar dat is allemaal geen probleem. Wij zijn erg tevreden!
 
Ervaring in Groesbeek van Fam. Van Steen geschreven op 26 augustus 2011
8
 
Ik was al lang op zoek naar een betrouwbare internetprovider. Met UPC heb ik deze gevonden. Constante hoge snelheid voor een constant lage prijs!
 
Ervaring in Hierden van Carola geschreven op 19 augustus 2011

Juli 2011

4
 
UPC ziet kans om haar internet functionaliteit regelmatig eruit te knallen. De helpdesk oplossing is standaard 'het ligt aan uw kabels', daar is echter in jaren niks aan veranderd. Prut
 
Ervaring in Herkingen van Bertje geschreven op 6 juli 2011

Juni 2011

10
 
Ik verhuis binnenkort van Rotterdam naar Krimpen en las net dat UPC Digitale TV niet beschikbaar is in Krimpen ad IJssel! Wat??? Hoezo is er geen UPC beschikbaar in Krimpen? Ik zit al jaren bij UPC en ben zeer tevreden over hun diensten. Via de Iphone programma's opnemen, HD, pauzeren, On demand, programma gemist, veel zenders en radio stations, UPC is ronduit goed...moet ik dat nu opzeggen? Tis alsof ik terug ga in de tijd...
 
Ervaring in Krimpen aan den IJssel van Nieuwe Krimpnaar geschreven op 18 juni 2011

Mei 2011

8
 
Ondanks vaak slechte berichten heb ik goede ervaringen met UPC. Pakket met digitale tv, bellen onbeperkt Europa (ivm veel buitenland bellen) en 30 MB internet. Nog geen problemen gehad, alleen de mediabox wil heel sporadisch haperen. Aanrader voor iedereen die een goed en betaalbaar pakket wil.
 
Ervaring in Rotterdam van Folkert geschreven op 13 mei 2011

April 2011

7
 
Op zich geen klachten, al lange tijd geen storing gehad. Snelheden zouden iets hoger mogen zijn, maar dat is dan ook alles.
 
Ervaring in Deinum van P-Traaaa geschreven op 26 april 2011
4
 
Upc biedt highspeed internet aan in Didam/Nieuwdijk, 120MB. De eerste maand is de snelheid inderdaad tegen de 90MB maar zodra de (proef)maand voorbij is wordt je afgeknepen en betaal je gewoon de volle mep van het duurste pakket en je krijgt gewoon de snelheid van het starters pakket. Uit eindelijk dan maar opgezegd en de laatste (opzeg)maand wordt je gelijk helemaal afgeknepen. tja, ze zijn je dan toch al kwijt als klant dus dan hoeft het niet meer zo nodig.
 
Ervaring in Didam van foppen geschreven op 25 april 2011

Februari 2011

6
 
Mijn ervaring is dat upc niet kan leveren wat men beloofd. Dit komt doordat verouderde versterkers die er in 2000 ook al stonden de capaciteit helemaal niet aankunnen. Ik heb een 60/6mbit verbinding, resultaten vanaf begin zijn om te huilen. 30/3 gemiddeld en daarbij heb ik om de week 1 of meerdere nieuwe ipadressen en valt regelmatig de modem gewoon helemaal uit. Ook de router die upc gebruikt werkt niet naar behoren met upc verbinding. In 2002 had ik ook al chello 16kb zou dat moeten zijn en ik had er maar 8kb. Helaas is er alleen recht voor upc hier anders was ik meteen overgestapt. Ik kan wel een tip geven: Blijven bellen met helpdesk en schrijf namen op. Elke dag naar www.speedtest.net gaan en testen, deze site slaat resultaten op. Ik heb het nu zo geregeld dat ik 35 euro betaal ipv 45 euro, voor het verlies van snelheid. Daarbij is de snelheid ook wel eens ok dus heb ik een klein voordeel. Daarbij heb ik een half jaar film 1 gratis. Hierna zeg ik wel meteen op en kijk dan wel weer verder. Voor de snelheid hoeft u het niet te doen. Ik zou gaan voor adsl van xs4all. Dan maar iets trager maar wel stabiel.
 
Ervaring in Vlaardingen van verocious geschreven op 12 februari 2011

November 2010

8
 
Wij hebben digitale tv van UPC en het is echt fantastisch!
 
Ervaring in Dodewaard van nicdew77 geschreven op 11 november 2010
6
 
Ik neem een compleet pakket van UPC, dus kabeltv, internet en telefonie + digitale tv om het geheel financieel overzichtelijkte houden en ook maar 1 aanspreekpunt te hebben. De enige nota die je krijgt is een digitale via Mijn UPC die alleen maar per pagina is af te drukken en bestaat uit ongeveer 12 pagina's. (PDF; nooit van gehoord). Er komen geen acceptgiro's of andere brieven mocht er iets misgegaan zijn met je betaling. Krijg je een aanmaning in de bus, BETAAL HEM METEEN, want het is gelijk de laatste die je krijgt. Laat je het op zijn beloop of denk je het kan nog wachten, DAN ZIT JE 14 DAGEN ZONDER INTERNET OF TELEFOON. Via internet even snel betalen gaat dan niet meer want, juist, je hebt geen internet. Bij storingen; probeer niets uit te leggen want men snapt het niet of men probeert je een monteur aan te smeren die, nadat hij heeft gecontroleerd dat het niet aan jouw installatie ligt weer weggaat en DIE JE WEL MOET BETALEN. Snelheid glasvezelkabel UPC; GEEN 25 MB zoals de reclame belooft, in de ergste gevallen 5 tot 6 MB. Een tijdje geen internet kunnen gebruiken tgv technisch mankement; u kunt een klachtenformulier invullen, te downloaden via de site; NERGENS TE VINDEN. Geld terug hierdoor; een schijntje in verhouding tot de ellende die er allemaal geweest is. Telefonie, vaak gewoon niet te bereiken, een uitkomst als er iemand kritiek in het ziekenhuis ligt en je elk moment gebeld kan worden. Kortom; Kwalitatief Uitermate Teleurstellend. Tot het inleveren van de modem blijft men irritant; vraag aan de TPG Post een bewijsje van verzending, geheid krijg je een brief van UPC dat je niets hebt opgestuurd. Er is geen mailadres om je ingescande bewijs van verzending naar te mailen.
 
Ervaring in Barendrecht van Alle Hoop Verloren geschreven op 8 november 2010
1
 
UPC. Tja, waar zal ik beginnen.. Laten we het er maar op houden dat hun administratie niet in orde is en dat wij nu (door een fout van UPC) met een rekening zitten van een goede 500 euro.. Een bezoekje aan de UPC winkel in Haarlem mocht helaas niet baten.. Graag wil ik UPC "bedanken" voor hun "uitmuntende service".
 
Ervaring in Haarlem van Rik geschreven op 5 november 2010

September 2010

7
 
In tegenstelling wat hier op de site staat is in de plaats Lochem wel digitale TV van UPC mogelijk. Weliswaar geen VOD (Video On Demand), maar toch, het kan. Dit geld ook voor Laren Gld. Exel, Barchem en Ruurlo.
 
Ervaring in Lochem van Disneyfreak geschreven op 22 september 2010

Augustus 2010

9
 
we hebben met UPC goede ervaringen in tiel, daarvoor XS4ALL wat ook super was maar relatief duur XS4ALL in tiel bevelen we graag aan als je enkel internetten wilt, UPC biedt simpelweg meer voor minder
 
Ervaring in Tiel van UPC in Tiel geschreven op 31 augustus 2010
3
 
De rekeningen administratie van upc is erg slecht. Het bedrag voor 10-8 betalen ik heb het op 3-8 al betaald en op 12-8 krijg ik een factuur waar de vorige ook nog eens bij zit. Niet op tijd binnen staat erbij. Maar het is echt wel ruim op tijd. en dat is niet de eerste keer. dus upc doeg zoek wel een andere provider die zijn financiële zaken wel goed voor elkaar hebt.
 
Ervaring in Hoek van Holland van boos geschreven op 12 augustus 2010
1
 
Wat een pruters van UPC de zoveelste keer dat internet er weer uit ligt
 
Ervaring in Burgum van Tokkie geschreven op 11 augustus 2010
4
 
Verschrikkelijk! Eerst al hadden we bij ons geen goed gedekt ontvangst. Kosten van monteur tot 3 keer op ons verhaald. Terwijl zij een wanproduct leveren. Na dat de monteurs zijn geweest, is de kwaliteit nog steeds te beroerd voor woorden. Usenet gebruikers worden geknepen als er iets meer data verkeer is, en dan niet een beetje: Een beetje erg! Van (ongeacht wat je heb aan kb/s naar 400/500 Kb/s.)
 
Ervaring in Lelystad van Cleinus geschreven op 5 augustus 2010

Juni 2010

6
 
Regelmatig storing zodat men uren geen verbinding heeft
 
Ervaring in Veenklooster van Pasopmijngeld geschreven op 25 juni 2010

Mei 2010

6
 
Technisch: eerste 4 jaren geen problemen gehad met ons alles-in-een pakket. Daarna ging de modem kapot en begon de ellende: - 1 week geen internet - 2 weken geen telefoon (oh, had u die ook dan? duh!) - telefoonnummer gewijzigd (en als je dan belt, dan hoor je dat je geen prioriteit hebt omdat je geen zakelijk abonnement afneemt!!) - facturatie in de war: 2x zo hoge abonnementskosten omdat opeens alle kortingen weg waren gevallen. - laatste 6 maanden zijn de abonnementskosten iedere keer verschillend; en iedere keer maar een duur 0900 nummer moeten bellen om HUN fouten te corrigeren, wat ze vervolgens niet goed oppakken... ZUCHT!!! Overweeg nu sterk om over te stappen... Maar waarheen? Iedere provider komt negatief in het nieuws... Ik wil niet persé de goedkoopste, en ben zelfs bereid extra te betalen, zolang de service en de technische en administratieve kwaliteit goed is.
 
Ervaring in Leeuwarden van tier geschreven op 24 mei 2010

April 2010

1
 
Kom er vandaag achter dat Ziggo bij omschakelen van analoog naar digitaal ( op de TV ) niets extra rekenen. Mijn ouders hebben in Hoorn een nieuwe tv gekocht en hierbij tevens hun analoge signaal om laten zetten naar digitaal en dat kost hun niets extra\'s. Dat is iets waar UPC een voorbeeld aan kan nemen(SERVICE naar de klanten). Nee, in Purmerend kun je niet eens veranderen van een provider( kabel ). Schande. Ik denk er aan om over te stappen op canal digitaal. Het riekt naar monopolie. Ik dacht dat we anno 2010 op dit gebied een vrije marktpolitiek hadden, maar......Purmerend Waardeloos!!!!!!
 
Ervaring in Purmerend van Willem geschreven op 16 april 2010