Tele2

Bekijk de 140 Tele2 reviews. Onze bezoekers beoordeelden Tele2 met een 5,9, lees alle ervaringen voor de onderbouwing.

Dankzij 140 Tele2 reviews weet u waarom wij Tele2 het cijfer 5.9 geven. Alle ervaringen zijn gerelateerde aan een locatie en geschreven door abonnees van Tele2 of consumenten welke abonnee van Tele2 waren in het verleden.

Heeft u andere ervaringen met Tele2? Is het cijfer van 5.9 volgens u niet terecht? Deel dan uw mening.

Opgelet, ervaringen en reviews over Versatel en Alice (beiden nu onderdeel van Tele2) groeperen wij allemaal onder Tele2.

Mei 2017

1
 
Inmiddels bijna 2 jaar bij Tele2 en het is een ramp. Elke keer dat ik ze bel met mijn klachten, wordt het erger! Mijn internet valt inmiddels elke 2 minuten weg. Online het journaal te kijken is bijna uitgesloten (soms lukt het met 15min 'opwarmen'). Mijn mobiel krijgt geen signaal zelf als ik er naast router zit. Tele2 zegt dat het eraan ligt dat ik in een flatgebouw woon en daar kunnen ze niets aan doen. Ik ga nu overstappen, echter vind ik het erg lastig waar naartoe? Hoe voorkom ik dat ik straks dezelfde problemen bij een ander provider heb? Ik wil ook alleen maar internet en geen alles-in-1, heb nog nooit een tv toestel gehad.
 
Ervaring in Voorburg van Anna geschreven op 15 mei 2017
8
 
light 20/1 adsl was in de praktijk niet meer te doen (7/0,5). overgestapt naar vdsl 50/5 en dat is prima bevallen
 
Ervaring in Woerden van cobus50/5vdsl geschreven op 11 mei 2017

Februari 2017

1
 
Ik betaal voor tot 20mb per seconde. Op 6 meter van de router haal ik maximaal 1,2 mb per seconde downloadsnelheid. Op 3 meter haal ik 4,8 mb per seconde download snelheid. Dat is echt te laag voor wat beloofd wordt. Een kwart maximaal. Vind dit niet kunnen. Daarnaast heeft ook de digitale tv regelmatig vastlopers die blijken te komen door het internet. Is namelijk alleen op te lossen wanneer ik mijn router opnieuw opstart. Tele 2 niet doen dus.
 
Ervaring in Woerden van kerel3 geschreven op 11 februari 2017
2
 
Het internet van Tele2 in Woerden is super traag. Heb om die reden spijt dat ik tele2 de kans heb gegeven. Uit de speedtest komt een downloadsnelheid van 0,6mb per seconde. Terwijl snelheden beloofd zijn tot 20 mb per seconde.... Ik gebruik het internet met 1 computer en 1 mobiel. Moet ik nog meer zeggen?
 
Ervaring in Woerden van kerel geschreven op 11 februari 2017

Januari 2016

1
 
Niet aan te raden!
 
Ervaring in Born van Cyka geschreven op 5 januari 2016

November 2015

1
 
Ik vind het resultaat bedroevend slecht. Je neemt de provider op grond wat hij zegt te bieden, maar het valt vaak uit, zeer langzaam en eigenlijk schande dat ze dit presteren. Slechte keus!
 
Ervaring in Apeldoorn van martino geschreven op 24 november 2015
3
 
Het kan beter hier in Enschede; snelheid + service.
 
Ervaring in Enschede van Joop geschreven op 12 november 2015

Mei 2015

4
 
Schandalig dat je voor snel internet alleen de keuze hebt via kabel en ook nog uit alleen een dure ziggo, heel dure ziggo en extreem dure ziggo: hoezo open keuze open netwerk? Gemeente wordt eens wakker! En dan KPN met volledige zeggenschap over Reggefiber over het aanleggen van fiber: slogan 1 op de 3 van uw buren heeft glasfiber: hoezo? Regio Den Bosch alleen een paar industrieterreinen en de nieuwe wijk Groote Wielen: das 1 op 100 huishoudens! Misschien wel slechter nog. Gehuchten als Maaskantje, Gemonde, Handel, dorpjes als Hedel, Ammerzoden: allemaal glasfiber! Zit ik in Empel met ADSL op gemiddeld niet meer als 4Mbps down en 0,9 opload op zo'n 4km van een knooppunt. En het ziet er niet naar uit dat het binnen enkele jaren gaat verbeteren. oproep aan allen: Protest!
 
Ervaring in Empel van idemdito geschreven op 29 mei 2015
2
 
Abbonee geweest bij tele2 maar mijn ervaring is niet anders dan triest te noemen. Na verhuizing naar een ander adres kwamen na een jaar storing in het net en viel de verbinding steeds weg. tele2 en kpn konden maar 1 oplossing aanbieden en dat was geheel gratis zonder enige verplichting mijn abbonement opzeggen. oftwel geen op[lossing. tele2 nooit meer al zou het de laatste provider op aarde zijn dan stap ik over op postduiven.
 
Ervaring in Rotterdam van peppi geschreven op 23 mei 2015
1
 
Wij hebben nu een paar maand internet van Tele 2. De kwaliteit is super slecht. Bijna nergens bereik. Al 6 x gebeld naar de klantenservice, word van alles beloofd en niet nagekomen. Heel frustrerend. Gevraagd of we dan in ieder geval ons abonnement mogen stopzetten. Nee, is onmogelijk volgens Tele 2. 1 advies: nooit doen.
 
Ervaring in Bergentheim van Karin geschreven op 22 mei 2015

April 2015

1
 
Tijdens het winnen van informatie hoor je van Tele2 dat je download snelheid 20Mb is met een kleine afwijking...wanneer je het lidmaatschap aangaat krijg je de eerste twee maanden 20 MB...daarna betaal je voor 20Mb en krijg je 8 tot 10Mb...op herhaaldelijk schriftelijk verzoek om overeenkomst te beindigen hoor je dat het een jaarcontract betreft...kan dus niet...nu echter ga ik het abonnementsgeld laten restorneren...
 
Ervaring in Zoetermeer van zlock geschreven op 26 april 2015

Februari 2015

2
 
We dachten een mooie aanbieding te hebben van Tele2 Internet, telefonie en interactieve TV, 2 jaar lang voor 15 Euro per maand. Helaas een contract van 2 jaar, wat een ontzettend slecht functionerend interactieve TV. haperend beeld, vertraging vastlopers. Na de 2 jaar ben ik zeker weer weg, dan maar wat meer betalen, ik zat hiervoor bij de KPN, en heb dit nog nooit meegemaakt. Echt waardeloos, en nee ik bel de helpdesk niet, ik heb zelf ruimschoots ervaring en heb op de tweedelijns helpdesk gewerkt. Dus de manier van aansluiten etc. daar zit het probleem niet.
 
Ervaring in Utrecht van Mike185 geschreven op 24 februari 2015
1
 
Netwerkexploitanten zouden niet alleen in de dichtbevolkte regio's hun verantwoordelijkheid moeten nemen maar ook zeker in de dunbevolkte plattelandsgebieden waar snel internet net zo goed een vereiste is van deze tijd.
 
Ervaring in Berlicum van Rob O geschreven op 5 februari 2015
1
 
Tele2 heeft een enorm wisselende snelheid. Soms prima. Soms is het niet vooruit te branden. De verbinding is bovendien zeer instabiel. Ik ga dus opzeggen.
 
Ervaring in Amsterdam van Martijn geschreven op 2 februari 2015

Januari 2015

2
 
1/4 van de snelheid waarvoor ik een abonnement hebt, stap over naar upc.
 
Ervaring in Haarlem van toon.commissaris geschreven op 27 januari 2015
3
 
Vorige week nieuw modem van tele2 ontvangen, is nog veel trager dan het oude modem!
 
Ervaring in Maastricht van iki geschreven op 9 januari 2015

December 2014

2
 
Zeer traag internet :-(
 
Ervaring in Westerhaar-Vriezenveensewijk van freek willem geschreven op 27 december 2014

November 2014

4
 
Ervaring Tele2 adsl netwerk is niet stabiel en gaat dikwijls up en down. Service desk aan de lijn gehad, dan kanaal voor wifiveranderd, dan weer veranderd etc. men weet volgens mij niet goed wat men doet. Ik ben op zoek naar stabiel en performance wifi verbinding. Ik kom niet verder dan max 5.9 mb download en upload 0,6 het lijkt mij wat laag. Ik ga verder kijken wat er nog aan te doen is. Overweeg weg te gaan en naar ziggo te gaan. Of dit een verbetering is, is de vraag.
 
Ervaring in Bergen op Zoom van ton geschreven op 5 november 2014
2
 
Met een speedtest lijk de verbinding ok te zijn. Maar de praktijk is anders, met enige regelmatig ligt de verbinding er (enkele seconden tot minuten uit) Dit is vooral te merken tijdens livestreams.
 
Ervaring in Helmond van Slydddd geschreven op 2 november 2014

Juni 2014

4
 
Diverse keren gebeld, maar er zit gewoon niet meer in. Ik betaal voor 20
 
Ervaring in Den Helder van mike geschreven op 26 juni 2014

Mei 2014

2
 
Instabiel netwerk
 
Ervaring in Zevenbergen van nicky geschreven op 26 mei 2014

Februari 2014

5
 
Sinds 5-2-14 15:30 is Internet zo traag, dat er weinig meer doorkomt. Verder al jaren tevreden, al mag de snelheid voor een 20 Mbps abonnement wel wat hoger zijn. Zojuist gemeten: ongeveer 8 Mbps.
 
Ervaring in Ugchelen van TB geschreven op 5 februari 2014

Januari 2014

3
 
Tele 2 is echt slecht, niet bestellen.
 
Ervaring in Rotterdam van Tahir Godett geschreven op 22 januari 2014
4
 
Na 15 jaar op deze locatie te wonen zijn we voor tv nog steeds afhankelijk van UPC, wanneer breekt in deze toenmalige nieuwbouwwijk van Spijkenisse de moderne tijd eens aan?
 
Ervaring in Spijkenisse van Haadrianus. geschreven op 2 januari 2014

November 2013

4
 
Tele2 Glasvezel, stukken slechter dan prijsvergelijkend Kabelabonnement van Ziggo! Tweede modem al, eerste was NOG veel slechter..
 
Ervaring in Grubbenvorst van Mark geschreven op 12 november 2013

Oktober 2013

1
 
Duidelijk lijkt me.. waaaaaardeloos!!!
 
Ervaring in Rijen van nick geschreven op 22 oktober 2013

September 2013

2
 
Internet via ADSL in Westzaan is te traag voor professioneel gebruik. Helaas zal het wel net zo gaan als met de (opgeheven) busverbinding. Het dorp is te klein om economisch interessant te zijn, dus glasvezel zit er voorlopig niet in.
 
Ervaring in Westzaan van Pieter Doeven geschreven op 24 september 2013

Juli 2013

1
 
12-5 heb ik een abonnement voor internet afgesloten dat 18-6 geactiveerd zou worden, dit vond ik al vrij lang duren maar daar had ik me bij neergelegd omdat dit abonnement het goedkoopst was. Een week daarvoor ontving ik het modem. De dag dat hij geactiveerd zou worden werkte het niet. Ik heb gebeld en de vrouw die ik aan de telefoon kreeg wist mij te vertellen dat het probleem al bij de provider bekend was, ik was daarvan echter niet op de hoogte gebracht. Het probleem zou worden verholpen l en het modem zou opnieuw geactiveerd worden op 8-7. Op 1-7 heb ik nogmaals contact opgenomen met de klantenservice om zeker te weten dat dit het geval zou zijn, de jongen die mij vriendelijk te woord stond wist me met absolute zekerheid te vertellen dat ik op 8-7 een werkende internet verbinding zou hebben. Inmiddels is het zover en, je raadt het al, weer geen internet! En dat terwijl volgens mijn account op Tele2.nl mijn abonnement al op 4-7 is ingegaan... Wat ik ook een vreemde datum vind aangezien het product pas de 8e zou worden geactiveerd. Al met al ben ik zeer ontevreden met deze niet geleverde service en het geld dat ik alleen al ben kwijt geraakt aan het vele bellen met de klantenservice van de provider waarvan ik nu nog steeds geen internet heb.
 
Ervaring in Hilversum van Sabine geschreven op 9 juli 2013

Maart 2013

4
 
Er komt 6.9 mb binnen inplaats van 20mb. Indien mijn recorder/TV aanstaat heb ik op mijn PC nog maar 1.74 mb, dit is onacceptabel. KPN monteur is geweest en die melde doodleuk dat TV en PC en Telefoon incl. Printer, enz. niet tegelijk goed kunnen werken. Dit is onbegrijpelijk, ik lees hier dezelfde berichten.
 
Ervaring in Schiedam van Est52 geschreven op 31 maart 2013

Oktober 2012

6
 
Als er geen storing is dan is Tele2 best wel goed. Wanneer er zich wel een storing voordoet is de servicesdesk alleen tijdens kantooruren beschikbaar. Dat is mateloos irritant! Geen TV geen telefoon en geen internet. En lang wachten tot KPN de storing gaat verhelpen. Ik zou graag overstappen naar Ziggo maar die krijgt in Gouda geen poot aan de grond.
 
Ervaring in Gouda van Speurder geschreven op 22 oktober 2012
7
 
Ik had interactieve tv van Tele2 en internet werkte eerst prima opeens deed de televisie het niet meer en het internet nog wel. Vervolgens klantenservice gebeld bleek dat de streaming van tv omhoog was gegaan van 5 naar 8mb dat kan ik dus niet ontvangen. Vervolgens zijn er 3 monteurs van Tele2 geweest die konden het niet oplossen. KPN is de netbeheerder dus kwam er een monteur van KPN en nog een en nog een. Conclusie het snoer wat me huis in komt is verouderd, KPN is niet van plan deze te vervangen. Tele2 heeft aangeboden het abonnement te beëindigen en het geld terug te betalen voor de kosten van bellen en de tijd (2maanden) dat ik geen tv kon kijken. Ik kan in mijn huis dus maar 5mb ontvangen net genoeg om op internet te surfen dus maar Digitenne genomen.
 
Ervaring in Haarlem van sanne geschreven op 5 oktober 2012

Augustus 2012

1
 
Allereerst updaten ze de firmware waardoor hun verouderde decoders absurd traag worden. Volume zachter zetten duurt soms minuten voordat de decoder reageert. We hebben 2 decoders, 1 oude en 1 nieuwe, volgens afspraak. Stoppen ze ineens de ondersteuning voor de oude decoder. Ik bellen, hebben ze niet 'in hun systeem staan' dat wij er 2 hebben en we geluk hebben gehad met de ondersteuning voor 2 decoders. Voor 5 euro extra per maand kunnen we een 2e nieuw decoder krijgen. Waardeloze service, bron van frustratie...
 
Ervaring in Groningen van manoman geschreven op 27 augustus 2012

Maart 2012

1
 
Ze beloven van alles leveren geen klote. Digitale tv is klote en tv kijken is met hakken en stoten. Ik kan iedereen het afraden.
 
Ervaring in Groningen van Honda rijder geschreven op 6 maart 2012

Februari 2012

6
 
Over het algemeen is mijn internet stabiel, echter max 13mb minus tv 4mb kom je op een download van max 9/10mb. Als de tv aanstaat en meerdere mensen op het internet zitten dan merk je dat direct. Jammer dat er zo weinig aangeboden wordt in Uithoorn. Ik wil glasvezel of 50 mb van bijv Ziggo. Ook qua televisie wordt er weinig aangeboden, Caiway, Tele2 en Digitenne waar je de blokjes voor lief moet nemen als er een vliegtuig over komt. Echt ballen allemaal.
 
Ervaring in Uithoorn van Raadschelders geschreven op 18 februari 2012

Januari 2012

8
 
We zijn hier in huize Ter Weel errug tevreden over de nieuwe internet aansluiting van Tele2. Een supersnelle internet verbinding voor een prima prijsje. Groeten uit Zeijerveen.
 
Ervaring in Zeijerveen van Koos ter Weel geschreven op 29 januari 2012
8
 
Zoals velen hiervoor al hebben geschreven ben ook ik content met mijn Tele2. Hoge snelheid, haalt eenvoudig de te verwachten snelheid voor een scherpe prijs. Martijn Jasperse uit Naarden.
 
Ervaring in Naarden van Martijn Jaspers geschreven op 1 januari 2012

December 2011

6
 
Ziggo was verre van ideaal, maar nu heb ik Tele2, en die is al niet veel beter… Ligt dan aan Beesel of wat?
 
Ervaring in Beesel van Mark geschreven op 28 december 2011
8
 
De handleiding voor het aansluiten van Tele2 is zo duidelijk dat iedereen dat moet kunnen. De 20 Mbps wordt gehaald en dat is voor het bedrag per maand niet gek!
 
Ervaring in Giessendam/Neder-Hardinxveld van Suus geschreven op 9 december 2011

November 2011

7
 
Een groot voordeel van adsl vind ik dat je een keuze hebt tussen de diverse providers. Dit is ook meteen een nadeel, want welke moet je nu kiezen? Dankzij een handige website uiteindelijk toch een keuze kunnen maken; Tele2. Ik hoop dat het de goede zal zijn.
 
Ervaring in Weesp van Mevr. De Vos geschreven op 30 november 2011
9
 
Over mijn vorige provider was ik al erg tevreden, maar door een verhuizing moest ik noodgedwongen overstappen. Op mijn werk hebben we internet via Tele2, dus daarom heb ik ook deze gekozen. Ook nu weer erg tevreden gelukkig.
 
Ervaring in Riel van Cheyenne geschreven op 24 november 2011
9
 
Na een aantal jaren bij dezelfde provider (Tele2) valt niet alles je meer op. Dat ik bij de goede zit bleek maar weer toen we op vrijdag de nieuwe modem kregen waarover op de maandag daarvoor werd bericht. Snelle service voor nog sneller internet!
 
Ervaring in Kessel-Eik van Kees van 't Westende geschreven op 10 november 2011
8
 
Ik kan iedereen aanraden om over te stappen naar Tele2. Met het jusite abonement bespaar je hartstikke veel per maand, kan je weer andere leuke dingen van doen!
 
Ervaring in Afferden van Anoukie geschreven op 3 november 2011
5
 
Bij mijn vorige provider voelde ik mij een nummer en had veel vetrouwen in mijn nieuwe abonnement bij Tele2. Ook hier weer de helpdesk moeten bellen om de installatie gedaan te krijgen en ook nu weer slecht geholpen. Uiteindelijk maar mijn broer gebeld die het weekend is overgekomen, zodat het ik nu eindelijk internet heb. T werkt nu ook wel ok.
 
Ervaring in Oegstgeest van Fonske geschreven op 2 november 2011
5
 
Ik ben erg tevreden in Schiedam met Tele2 op het gebied van de digitale decoder. Hij werkt gemakkelijk, heeft een mooi ontworpen interface en ziet er goed uit in mijn tv meubel. Het internet is met 12mbit wel trager dan 20mbit, maar dat is inherent aan ADSL. Vervelend is het dat ik de laatste weken sporadisch last heb van traag internet en hangende tv beelden.Ik denk er over om over te stappen naar Caiway, maar hun website en prijzen stammen uit de steentijd (ze adverteren in deze tijd nog met "internetten zonder telefoontikken") en hun producten zijn alles behalve aantrekkelijk te noemen wat design en vormgeving van de interface betreft. Tja, ik weet het nog niet. Een bedrijf met een zwak product dat het goed probeert te onderhouden of een zwak bedrijf met een matig onderhouden maar wel misschien beter product...
 
Ervaring in Schiedam van Jasper geschreven op 1 november 2011

Oktober 2011

8
 
Vanaf volgende maand heb ik internet via Tele2. Ik weet nu nog niet of het bevalt, maar als ik de reviews zo lees komt het vast goed.
 
Ervaring in Helenaveen van Sera Timmerman geschreven op 31 oktober 2011
8
 
Tele2 biedt mij al jaren prima internet. Ik heb ook niet zo veel eisen. Beetje mailen en surfen. Maar nooit geen problemen.
 
Ervaring in Simpelveld van Els1984 geschreven op 27 oktober 2011
6
 
Na lang alle aanbiedingen van de providers te hebben bestudeerd, uiteindelijk de keuze gemaakt voor Tele2. Als ik wist dat er van die sufferds bij de helpdesk werkten, had ik nog wel even verder gekeken. Maar nu het eenmaal werkt is 't wel ok.
 
Ervaring in Someren van Harry Duikhoven geschreven op 20 oktober 2011
7
 
Het was een moeizame verhuizing naar Tele2. Aangezien de buren ook bij deze provider zitten en erg tevreden zijn heb ik dit maar voor lief genomen. En ik moet zeggen, nu het eenmaal werkt heb ik niets te klagen.
 
Ervaring in De Bilt van De buurtjes geschreven op 14 oktober 2011
9
 
Supersnel en erg goedkoop internet van Tele2. Kan in huis overal draadloos internet en zelfs nog een heel eind onze tuin in in Sterksel.
 
Ervaring in Sterksel van José Hagoort geschreven op 5 oktober 2011

September 2011

8
 
Sterke punten van Tele2: aansluitgemak, prijs, verbindingssnelheid. Zwakke punten: zo nu en dan korte storing.
 
Ervaring in Aarlanderveen van A. Reijnders geschreven op 27 september 2011
8
 
Erg tevreden met Tele2. Al 4 jaar abonnee, eerst alleen ADSL maar nu ook telefonie en digitale televisie voor minder dan 50 euro per maand. Jammer vindik wel is de snelheid van internet, zkr niet snel genoeg als je deze moet delen of op kantoren enzo...... :-(
 
Ervaring in Urk van Urker! geschreven op 16 september 2011
9
 
Wij hebben het geluk dat we vlak bij de centrale wonen. Internet van Tele2 is hier echt ongelofelijk snel! Het downloaden van films en muziek is in no time gebeurd!
 
Ervaring in Melick van Tim geschreven op 1 september 2011

Augustus 2011

9
 
Tele2 biedt even goed internet voor een prijs die ik nog niet lager ben tegengekomen. En ook al zou het iets meer gaan kosten, dan blijf ik toch omdat ik weet dat de verbinding en snelheid goed zijn!
 
Ervaring in Sijbrandaburen van Sanne Boonman geschreven op 25 augustus 2011
9
 
Ik kan u alleen maar mededelen dat ik al zeer geruime tijd een tevreden klant ben van Tele2. Ook op mijn kantoor in Hattem maken wij gebruik van deze provider. Keurig service en legitieme prijs.
 
Ervaring in Hattem van Dhr.Lokerse geschreven op 19 augustus 2011

Juli 2011

4
 
Ik ben sinds het begin gebruiker van Versatel voor zowel internet, bellen en TV. Een halfjaar geleden heeft er een major update plaatsgevonden in de decoders en hebben alle klanten met een 1e generatie decoder grote problemen met de stabiliteit van de internetverbinding en is het TV beeld niet meer om aan te zien. erg schokkerig en het zappen duurt bijna 10 sec per zender en soms zelfs nog langer. Nu ben ik zelf een IT-er en werkt bij een van de grootste bedrijven in de sector. Ik heb wat collegae specialisten gevraagd om mijn netwerk door te lichten omdat ik bij Tele2 van kastje naar de muur werd gestuurd. De conclusie wat stuitend. 7mb download en 0,65mb upload. Jammer en verwerpelijk dat Tele2 ronduit ontkent dat ze bewust de lijn "knijpen" . Temeer omdat ik er ook zakelijk erg veel last van heb. Gelukkig komt dit jaar UPC naar de wijk en gaan we het daar maar eens mee proberen.
 
Ervaring in Meteren van Andre geschreven op 19 juli 2011
4
 
In het buitengebied van Epse, is de snelheid heel erg traag. Anno 2011 is de downloadsnelheid ongeveer 0,51 Mbit per seconde (!) Trager kan bijna niet. Heeft iemand een oplossing? Via satelliet of wel snellere providers.
 
Ervaring in Epse van Rutgers geschreven op 17 juli 2011
6
 
Alice is kwa prijs goed. helpdesk is ook redelijk, en bereibaarheid is ook oke. voor een 20Mb abbo krijg je 8 Mb binnen na wat klachten hebben ze het naar 12Mb gebracht. In het aalsmeer dorp zit je dichtbij de KPN centrale dus het moet beter kunnen.
 
Ervaring in Aalsmeer van Weteringstraat Aalsmeer geschreven op 2 juli 2011

Juni 2011

9
 
(Digitale) Televisie heel af en toe wat storing, internet eigenlijk nooit, net als telefonie. Internet is lekker vlot... Prima dus...
 
Ervaring in Maarn van Harry geschreven op 20 juni 2011
8
 
Mijn zoons lopen wel eens te zeuren over de snelheid, of laat ik zeggen de traagheid van de verbinding. Ik heb er geen problemen mee, heb toch tijd genoeg.
 
Ervaring in Dieteren van Lisanne geschreven op 16 juni 2011

Mei 2011

8
 
verouderde koperdraad afstand tot verdeel station te groot om snelheden hoger dan 8000 te behalen via ADSL
 
Ervaring in Ooltgensplaat van Leonard geschreven op 29 mei 2011
4
 
Super traag. met 1500m van de kast mag ik blij zijn als ik 2mb haal. grrr. Service sux en mensen zijn gewoonweg asociaal.
 
Ervaring in Benschop van EdRaket geschreven op 26 mei 2011
6
 
Wat een verschil in internet van Tele2 in Holten en Malden... Toch zeker 6Mbps
 
Ervaring in Holten van Janssen geschreven op 22 mei 2011
8
 
Ik ben best tevreden over de kwaliteit van het internet van Tele2. Snelheid is oke, verbinding is ook best stabiel. Weinig storingen
 
Ervaring in Zuidhorn van Deniseeee geschreven op 6 mei 2011

April 2011

6
 
Na 6 keer bellen met de klantenservice van Tele2 voor het zelfde probleem was ik het beu… Tijd om over te stappen!
 
Ervaring in Hollum van Eef635 geschreven op 29 april 2011
5
 
Veel beloftes die niet worden nagekomen door Alice. Wacht nu al 4 maanden op mijn internet. Jammer dat t contract al getekend is.
 
Ervaring in Zegge van Ottoo geschreven op 17 april 2011
6
 
Hier in 's-Gravendeel is Tele2 de grootste aanbieder, maar of ze ook de beste zijn…Zit er erg aan te denken over te stappen. Is KPN een goede?
 
Ervaring in 's-Gravendeel van Liezaa geschreven op 9 april 2011
8
 
Ik maak niet zo heel veel gebruik van internet. Maar al die klachten over Tele2 snap ik echt niet. Ik heb nergens problemen mee!
 
Ervaring in Loenersloot van WTSchipper geschreven op 7 april 2011
4
 
Alice is waardeloos. Zeer veel problemen gehad bij deze provider. Vaak geen internet of telefoon. Mijn telefoonnummer bleek ook al aan iemand anders vergeven, gevolg: ik kon wel bellen maar als er werd teruggebeld kwam dit belletje dus bij die andere mensen aan. Na een paar weken (!!) zou het zijn opgelost, waarop ik weer alle telefoon van die anderen kreeg, want die wisten niet dat het nummer ineens niet meer van hen was. Post werd naar verkeerd adres gestuurd (onderburen) ook stond er altijd als aanhef meneer terwijl ik een mevrouw ben, ik kon dit echter niet veranderen ivm privacy redenen (??). Post is dus nooit meer bij mij aangekomen terwijl er wel meerdere euros administratie per brief aanzaten. Ik kan nog zinnen lang doorgaan met deze drama, dus tip: Begin er niet aan!!
 
Ervaring in Breda van Breda geschreven op 5 april 2011

Maart 2011

8
 
Netjes van te voren geinformeerd over onderhoud aan het netwerk en dus eventueel wat storingen. Viel allemaal reuze mee, maar wel netjes van Tele2.
 
Ervaring in Goingarijp van VIP geschreven op 29 maart 2011
3
 
Extremely disappointed with the service of Tele2. Did not manage to get internet/tv/telefon and wasted 2,5 month of Tele2 solving the problem. Also bad communication from the technical department. Would not advice tele2 to anyone.
 
Ervaring in Veghel van Disappointed geschreven op 22 maart 2011
6
 
Heb een hele wisselvallige verbinding. En dat is best lastig als je niet constant bij je mail kan voor je werk.
 
Ervaring in Nijnsel van Roxanne geschreven op 14 maart 2011
6
 
Sommige dingen moet je blijkbaar niet willen emailen... Het bestand was ruim 3 uur onderweg...Lache met Tele2
 
Ervaring in Burum van Helga geschreven op 11 maart 2011
5
 
Internet stabiliteit zeer slecht. Vaak uitval. Wel veel effort van Tele2, maar echte oplossing blijft uit. Soms 8MB, soms 0,6MB download. Lees ook veel van dit nieuws over Caiway kabel internet, dus waar doe je goed aan?
 
Ervaring in Schiedam van B.Stuurder geschreven op 4 maart 2011
7
 
Ik heb geen echte klachten over Tele2. Zeker niet na Online die ik hiervoor had. Die was helemaal traag!
 
Ervaring in Krabbendijke van E. Los geschreven op 3 maart 2011
6
 
Leuk al die free upgrades van Tele2, maar als het netwerk dat nou eens niet aankan?! Dan wordt je verbinding een soort knipperlicht!
 
Ervaring in Bergen van Parties geschreven op 1 maart 2011

Februari 2011

7
 
Internet + Tel werkt prima. Helaas nog geen digitale tv van Tele2
 
Ervaring in Delfgauw van vd berg geschreven op 24 februari 2011
8
 
Prima tevreden over Tele2. Claimt de snelheden te hebben verhoogd, is nog niet heel veel van te merken, maar verder is het allemaal prima!
 
Ervaring in Nijeberkoop van Dan K geschreven op 24 februari 2011
5
 
Ik betaal teveel voor een onbetrouwbare verbinding van Tele2. Iemand tips voor een goede provider in Uithoorn?
 
Ervaring in Uithoorn van Sjaak geschreven op 20 februari 2011
3
 
Tele2 ongelooflijk. Bij aanvraag wordt een toegangscode en wachtwoord toegekend, daarmee kan op MijnTele2 de status van de order worden gevolgd. In mijn geval werd het wachtwoord niet geaccepteerd, na telefonische consultatie, werd het wchtwoord gewijzigd en kon ik inloggen op de mailbox van iemand anders aan wie de toeganscode(is eigenlijk het emailadres) al was toegekoend. Allerlei vertrouwelijke mails van een ander waren voor mij toegankelijk. Na mijn beklag over deze grove blunder, zou men mij een nieuwe toegenascode en wachtwoord toekennen, toen ik na het uitblijven van deze informatie, telefonisch navraag deed, bleek dat men van mij geen enkele order meer had.
 
Ervaring in Zeist van ms geschreven op 18 februari 2011
8
 
Net overgestapt naar Alice omdat ik over Online niet tevreden was. So far so good...
 
Ervaring in Oldenzaal van Hugo geschreven op 15 februari 2011

Januari 2011

8
 
Max 8000mbit/sec, afstand tot verdeelstation te groot verouderd
 
Ervaring in Ooltgensplaat van LUS geschreven op 26 januari 2011
6
 
ik heb al 1,5 jaar tele2 en het beeld hapert soms geluid wat vaker. zappen en epg is traag. ik heb een goede verbinding ook volgens de helpdesk, maar ik kom niet beven de 13 mb uit terwijl ze tot 20 mb aanbieden. ik ben er niet tevreden over, maar is wel netjes afgehandeld bij opzegging,ook een deel van mijn geld terug
 
Ervaring in Rotterdam van jeroen geschreven op 14 januari 2011

December 2010

8
 
Ik ben begonnen bij Telfort voorloper met internet. Dat was traaaaag. Ik zou 5 mbit krijgen. 3 werden geleverd. Volgens toenmalige postcode check zou ik 12-16 moeten krijgen. De afstand tot de wijkcentrale was te groot. Inmiddels had mijn buurman via Tele2 hetzelfde probleem laten oplossen. Blijkt dat er verschillende kabels naar de wijkcentrale liggen: een door de velden naar de Slotlaan en een via de rotondes/randweg. De laatste is voor ons om. Telfort weigerde de problemen op te lossen. Heeft zelfs de postcodecheck laten aanpassen. Ik ben overgestapt naar Tele2. Zij konden de snelheid wel laten verhogen. Hiervoor is tweemaal de monteur langs geweest. De technische helpdesk zat er helemaal bovenop. Pluimpje. Op een gegeven moment kwam ik er achter dat mijn telefoonnummer niet in de gids stond. Dit konden zij niet verhelpen. Nu zit ik bij Online. Nog steeds de snelle internetverbinding, maar nu met vermelding telefoonnummer. De aanpassing van de postcodecheck door Telfort/KPN is wel vervelend. Niet alle aanbieders willen nog alle producten verkopen...
 
Ervaring in Voorhout van Bel me niet geschreven op 15 december 2010
3
 
Ik heb hele slechte ervaringen met Tele2 wat betreft de verbinding. Ik kan geen TV opnemen zonder naar hetzelfde kanaal te kijken, de snelheid van de verbinding is ondermaats voor waarmee geadverteerd wordt. Oorzaak volgens Tele2 afstand tussen mijn aansluiting en de wijkcentrale.
 
Ervaring in Hilversum van Huby geschreven op 7 december 2010

November 2010

3
 
Ik heb 20mbps ADSL van Alice. Normaals krijg ik 2mbps en soms zo laag als 0,45mbps. Ik ben elemaal niet blij met Alice.
 
Ervaring in Kudelstaart van Raheel geschreven op 11 november 2010

Oktober 2010

7
 
Ik heb tele2 en ik kom max aan de 12mb, ook het digitaal televisie kijken is traag en soms blokkerig. Wordt tijd voor kabel in Uithoorn
 
Ervaring in Uithoorn van Dennis geschreven op 30 oktober 2010
5
 
In Capelle a/d IJssel is Tele2 Digitale TV & 20MB internet onder de maat. Heb een monteur van KPN binnen gehad en die heeft gemeten dat er 10MB het huis binnen komt. Dit is te langzaam om goede kwaliteit TV te leveren. Het beeld hapert vaak en het modem loopt vaak vast. TV kijken en tegelijk internetten betekend dat je internet snelheid gehalveerd wordt. Jammer genoeg kom je pas na een tijdje achter deze problemen en zit je ondertussen een jaar vast aan Tele 2. Ik neem het nooit meer.
 
Ervaring in Capelle aan den IJssel van Louis Couperus geschreven op 29 oktober 2010
7
 
Verbinding ok, Internetontvangst redelijk ok (wireless ontvangst binnen het huis minder optimaal als ADSL) en montage monteur ging ook snel en goed
 
Ervaring in Terwolde van Emiel geschreven op 6 oktober 2010

September 2010

8
 
Ik heb nu al vele jaren ADSL via Alice. Nog nooit heb ik ook maar 1 probleem gehad met ze. Uiteraard wel eens storingen en vraagstukken waar ik zelf niet uit kwam gehad, maar deze waren altijd zo verholpen.
 
Ervaring in Eesveen van S. Vink geschreven op 28 september 2010
8
 
op mijn oude dag stel ik niet zoveel eisen. Maar Tele2 bied precies wat ik zoek! En ook nog betaalbaar
 
Ervaring in Ootmarsum van Ina Swinkels geschreven op 24 september 2010
5
 
Van de week tot 3 keer geprobeerd om iemand van de klantenservice van Tele2 te spreken. Bleek onmogelijk. Iemand enig idee wat er aan de hand is in Est?
 
Ervaring in Est van Hilbert geschreven op 23 september 2010
8
 
De verhuisservice van Tele2 is echt prima... Weekje geleden gebeld, en nu netjes op internet op mijn nieuwe adres.!
 
Ervaring in Milheeze van Danielle geschreven op 22 september 2010
6
 
Al geruime tijd hebben wij internet en bellen via alice comfort. Regelmatig ligt/valt de telefoonlijn eruit, zeker als het weer minder wordt. De snelheid is zeer onbetrouwbaar, ze beloven minimaal 8mb maar vaak is het net rond de 1mb. We zijn dus zoekende naar een andere provider.
 
Ervaring in Breda van Bredaatje geschreven op 21 september 2010
8
 
Prima abonnement. Snel Internet, voor weinig geld!
 
Ervaring in Nijeberkoop van Sven geschreven op 19 september 2010
9
 
Ben nu al 48 uur non stop aan het downloaden, en hij gaat nog steeds retesnel :) helemaal top de ADSL van Tele2
 
Ervaring in Nijega van Student geschreven op 17 september 2010
7
 
Ja, Tele2 moet echt iets gaan doen aan zijn dekking in de polder. Woonde eerst in Heeten, daar was het bagger, maar nu op het nieuwe adres is het al niet veel beter
 
Ervaring in Heeten van R. Dingdong geschreven op 15 september 2010
7
 
sinds een maand tele2, wonen wat buitenaf in maurik, maar snelheid is goed en sneller als kpn voorheen gek want de wijkcentrale zou even ver moeten staan maar toch is tele2 sneller, zijn er erg blij mee en het is goedkoper
 
Ervaring in Maurik van herman geschreven op 5 september 2010
5
 
Ik word een beetje moe van Tele2. Die klantenservice is slecht bereikbaar, en internet met horten en stoten. Fijn als je aan het downloaden bent.
 
Ervaring in Heteren van RudyB geschreven op 2 september 2010
8
 
Als student op kamers deel ik mijn internet met nog 8 man. Gaat prima... En de kosten zijn met zoveel man ook prima te delen.
 
Ervaring in Schiphol-Oost van Nico Steen geschreven op 1 september 2010

Augustus 2010

8
 
Wuha! Nieuwe limieten in combinatie met nieuwe downloadsoftware is helemaal goed! Lang leven Tele2
 
Ervaring in Espel van Daan Smit geschreven op 26 augustus 2010
9
 
Tele2 in Zeist doet wat beloofd: goedkoop en snel internet.
 
Ervaring in Zeist van Gerard geschreven op 24 augustus 2010
5
 
Hoopjes mooie beloften van Alice, maar na 2 maanden nog geen modem ontvangen. Zo wordt internetten wel erg lastig.
 
Ervaring in Etten van voorgelogen geschreven op 18 augustus 2010
8
 
Prima internet van Tele2 in Losdorp. Mijn kennis is over Tele2 wat minder te spreken, maar die woont dan ook in Delfzijl zelf en heeft daar ADSL.
 
Ervaring in Losdorp van Cloman geschreven op 17 augustus 2010
6
 
Ik heb al jaren Tele2 in Eefde. Waarom staat die dan rood aangekruist bij de ADSL?
 
Ervaring in Eefde van GW geschreven op 10 augustus 2010
7
 
Mooi dat Tele2 de datalimieten weer verhoogd heeft. Hopelijk valt de rekening nu weer een beetje mee... Mijn jongste zoon in download verslaafd... Wat nogal lastig is als je een beperkt abbonenment hebt.
 
Ervaring in De Kiel van Moas geschreven op 5 augustus 2010

Juli 2010

7
 
Zeer tevreden met Tele2. Service is misschien niet zo hoog (bellen hoef je niet te proberen, je krijgt toch niemand aan de lijn) maar de snelheid van het internet is top. 20 mb voor zulke lage kosten is voor mij ideaal!
 
Ervaring in Lichtenvoorde van Annemieke van Z. geschreven op 31 juli 2010
5
 
Zelfs rooksignalen zijn sneller dan mijn huidige internetverbinding van Telfort.
 
Ervaring in Hunsel van Floor geschreven op 30 juli 2010
8
 
Goede prijs kwaliteit verhouding van Tele2. Goed actieaanbod voor de eerste 6 maanden. Wireless modem eenvoudig in te stellen, zowel voor internet als telefonie. Snelle oplevering.
 
Ervaring in Kloosterhaar van D. van Braam geschreven op 14 juli 2010
9
 
Ik ben al jaren tevreden over Tele2 Compleet 20MBit. Verbinding is snel en stabiel. De helpdesk van Tele2 is vriendelijk en goed.
 
Ervaring in Almelo van Harold Masselink geschreven op 13 juli 2010

Juni 2010

6
 
Ben van Alice naar Tele2 over gestapt maar we hebben hier 2x per kwartaal internetonderbrekingen :-( Hadden we maar bij Alice gebleven...
 
Ervaring in Roden van DrC geschreven op 17 juni 2010
7
 
Had eerst een KPN Dongel, maar nu toch overgestapt naar Tele2. Dekking van Dongel is niet ideaal in Olterterp
 
Ervaring in Olterterp van Dickiedik geschreven op 16 juni 2010
8
 
Tele2 in Utrecht werkt prima hoor. Goede prijs, goed product en voor met telefonie zijn we thuis goedkoper uit. Voorheen Ziggo met veel meer storingen :-(
 
Ervaring in Utrecht van UT geschreven op 15 juni 2010

April 2010

7
 
het lijkt er soms op dat de verbinding wordt afgeknepen als ik torrents download, verder tevreden over Tele2…… heb het idee dat de prijs niet al te gek is en ik redelijk waar voor mijn geld krijg, enkel dat afknijpen zint me niet, als er meer mensen hier zijn uit Steenbergen met dat zelfde idee dan hoor ik het graag
 
Ervaring in Steenbergen van superman geschreven op 24 april 2010
9
 
superrr snel download ik alles wat ik wil, vooral muziek gaat lekker rap maar ja is ook maar paar gb ofzo he, verder toch weinig te doen hier in Leerdam dus dan zo hahahahaha baai baai
 
Ervaring in Leerdam van AnimalFreak geschreven op 15 april 2010

Maart 2010

9
 
Tele2 in Tilburg is echt een ENORME aanrader. Snel en goedkoop internet ik en televisie kijken. Vroeger altijd Digitenne in Tilburg gehad, maar Tele2 beeld is beter maar wel iets duurder.
 
Ervaring in Tilburg van tillie geschreven op 31 maart 2010

Februari 2010

8
 
een ervaring? Over adsl? Nou mooie is, ik heb geen ADSL maar de buren wel… niet 1 buur maar alle buren rond me, 2 open netwerken, 1 heeft Tele2 ip en de ander van Het Net, dat is ideaal vergelijken maar moet bekkennen dat ze beiden prima werken (overigens met toestemming dat ik er van gebruik)
 
Ervaring in De Moer van rovers geschreven op 25 februari 2010
7
 
redelijk snel en redelijk betaalbaar, zal geen 10 worden dus kom op een 6,5 uit voor Tele2, afgerond een 7, ook al lang geen onderbrekeningen meer op wat onderhoud na (vaak in de nacht maar ja)
 
Ervaring in Overberg van Ferdi G. geschreven op 17 februari 2010
7
 
Ik mis de opties van Solcon, dat ik het internet gefilterd heb voor mijn kinderen. Ben nu zelf in de weer met wat software maar niet ideaal. De snelheid bij Alice is wel stukken beter, en ook goedkoper.
 
Ervaring in Brielle van graaf geschreven op 7 februari 2010

Januari 2010

8
 
Cijfer voor ADSL in Wapenveld? Geen idee hoe ik dat kan geven maar weet wel dat Tele2 hier gewoon werkt, het niet asociaal duur is en altijd "up" is als ik het nodig heb. Een 8.
 
Ervaring in Wapenveld van gleufdier geschreven op 28 januari 2010
8
 
vanaf 2007 adsl via tele2, dat is voor mij logiese keuze want wij bellen al vanaf het begin met tele2 nu tele2 adsl in middelburg beschikbaar werd nu een alles in 1 pakket, voor 40 euro klaar
 
Ervaring in Middelburg van de joker geschreven op 21 januari 2010
8
 
Tele2 werkte prima totdat ik het netwerk moest installeren, een router of splitter gekocht en toen begon de ellende, ik bellen met de helpdesk moest wel lang wachten maar daarna ook erg goed geholpen, voortaan bel ik maar een pc bedrijf hier in Vierlingsbeek dat is goedkoper dan bellen met de helpdesk... ach ja, iedereen leert zo nog eens wat
 
Ervaring in Vierlingsbeek van viola geschreven op 10 januari 2010
7
 
flink wat problemen gehad met de bijgeleverde modem, kon ze wel schieten bij Alice… wat bleek, gewoon verkeerde kabels zelf aangesloten, ai ai na 1 week mopperen en zeuren dus de schuld van mezelf mij hoor je NOOIT meer klagen over Alice haha
 
Ervaring in Sliedrecht van akkermans geschreven op 7 januari 2010

December 2009

8
 
Sinds nieuwe spamfilter bij Tele2 verlost van 50 ranzinge mails per dag, haal nu weer met plezier mijn e-mail op… Verder is de verbinding snel en stabiel, ook router die erbij zit werkt prima. Vergeet alleen het wachtwoord soms na stroomstoring.
 
Ervaring in Zaamslag van ellen65 geschreven op 30 december 2009
8
 
ik bel en internet via Het Net, tevreden; weinig tot geen storingen, niet bizar duur en bellen goedkoper dan met tele2 voordien, ook nummer meegenomen dus weinig last, allemaal netjes gegaan
 
Ervaring in Wierum van Indigo geschreven op 26 december 2009
8
 
Al 3 jaar bij Alice en ik denk misschien 5 grote storingen meegemaakt. Verder werkt het en ben ik al vaak van abonement gewisseld, kost dan niets maar wel snellere verbindingen. Dus ja, dikke duim verdienen ze hoor. Dus, oke.
 
Ervaring in Muiden van rolleman geschreven op 22 december 2009
7
 
pa en ma hebben 3 jaar geleden pand gekocht waar ik nu inzit en als studentenhuis in gebruik is, we hebben adsl via tele2 wat prima werkt televisie heeft een ieder voorzichzelf, velen digitenne wat in amsterdam dus prima werkt
 
Ervaring in Amsterdam van chantal geschreven op 9 december 2009

November 2009

6
 
de verbinding van Alice werkt prima alelen de router erbij is waardeloos, bereik voor draadloos verkeer komt niet tot zolder, ook de achtertuin is onhaalbaar… dus ik kan nu een nieuwe linksys erbij kopen, jammer jammer
 
Ervaring in Westerlee van rollerdude geschreven op 6 november 2009

Oktober 2009

8
 
het is sneller dan ik had verwacht, niet gedurft goedkopste abonnement te nemen. Nu net niet 30 euro per maand en onbeperkt en sneller dan verwacht internet op. Zit via Tele2 en genoeg mailboxen ook (ieder gezinslid 1)
 
Ervaring in Montfoort van Sul geschreven op 31 oktober 2009
7
 
Particulier abonnement maar gebruik het zakelijk. Snap niet waarom ik grof meer zou betalen bij Tele2 voor een zakelijk abbo, particulieren abbonementen werken net zo goed (zelfde netwerk!!!) dus tip: vergelijk ALLES dus niet alleen zakelijk omdat je het zo wilt gebruiken.
 
Ervaring in Doetinchem van ShopJop geschreven op 12 oktober 2009
8
 
Heb het goedkoopste abonnement bij Alice en dat is prima, woon maar alleen en in de avonduren een beetje op hyves, telegraaf lezen enzo. Prima provider, netjes per incasso en geen verbrekingen van de dienst.
 
Ervaring in Doetinchem van klundert geschreven op 3 oktober 2009

September 2009

6
 
ik internet en bel via mijn zelfde abonnement, bellen in begin problemen maar nu niet meer. sta er alleen versteld van wat het kost iedere maand, maar het was volgens mij alleen de zon die voor niets opging
 
Ervaring in Zwagerbosch van Jan Terra geschreven op 10 september 2009

Augustus 2009

9
 
Ik heb sinds 3 maanden Tele2 ADSL in Rotterdam (Rotterdam-Kralingen) en ik moet zeggen; het werkt super. Vanaf de aanvraag tot oplevering geen dag zonder internet gezeten het abonnement zelf bij Tele2 is ook gewoon erg goedkoop, of moet ik zeggen CHEAP? Dikke aanrader.........
 
Ervaring in Rotterdam van Tele2-er in Rotterdam geschreven op 31 augustus 2009
3
 
Vertraagde e-mail, al bijna een week. Soms een uur soms minder maar erg irritant! Gebruik mijn mail ook weleens voor de zaak en dan is wachten een crime. Internetten zelf snel en vlot hoor maar verder is de vertraging aardig irritant, meer mensen met problemen in Rouveen?
 
Ervaring in Rouveen van benny van de heiden geschreven op 29 augustus 2009
7
 
Een kind kan de was doen want ik heb de cd erin gedaan, wat stappen doorgelopen en was bijna klaar. Bijna want ik wou nog draadloos internetten en een klein netwerk, pastte gelukkig zo ook op de bijgeleverde apparaat van Tele2. Zonder meerprijs, tuurlijk zal in de totaalprijs verwerkt zitten maar ben er stik blij mee.
 
Ervaring in Geesteren van den hollander geschreven op 8 augustus 2009

Juli 2009

8
 
Een 8: niet duur, niet veel storingen, niet lastig met abbo upgraden of downgraden. Ervaring met Het Net en Tele2, Het Net gebruik ik momenteel.
 
Ervaring in Oldeberkoop van Jansen-Verbeke geschreven op 31 juli 2009
3
 
Hartstikke leuk bestellen en een cadeau erbij krijgen maar ik had liever gewoon een werkende internetverbinding gehad. Klinkt gek maar dat heb ik dus NIET en kom ook niet verder. Nu naar Tele2 en de rest van de spullen die ik nu heb gehad stuur ik terug. WANPRESTATIE
 
Ervaring in Wijk aan Zee van chantal1273 geschreven op 31 juli 2009
10
 
al 3 jaar op tele2 hier aan de internet, sinds vorig jaar ook digitaal tv kijken via digitenne van tele bevalt prima en goedkoper zie ik het nog steeds nergens, tele2 doet naam eer aan
 
Ervaring in Enschede van tele2 niets mis mee geschreven op 27 juli 2009
8
 
Snel internet en goedkoop, in Eindhoven en de Oranjestraat ook niemand die klaagt volgens mij. Ben student dus let op iedere euro, krijg het wel deels van mijn ouwelui maar dan nog……. Enkel wat jammer dat ik straks bij vehruizen weer mijn mailadres moet aanpassen. Snap dit niet van alle providers 06 nummer mag je toch ook houden?!?!
 
Ervaring in Eindhoven van janine_v geschreven op 24 juli 2009
3
 
Lastige mensen daar, ik probeer nu al een tijdje adsl aan te vragen hier voor in de vaartweg maar het lijkt wel een gunst. Ik bel morgen maar naar Tele2 want daar zit schijnbaar de buurman ook al op hij is ook zo sportief dat ik op zijn WIFI mag, wachtwoord gekregen en internetten maar. Goedkoop maar ook dat is niet alles, hij downloaden = ik traag surfen.
 
Ervaring in Hilversum van ramakers geschreven op 24 juli 2009
8
 
Woon zelf in clarastraat en sinds dat we er wonen (2006) weinig problemen gehad, enkele keer last van een storing maar of was niet schuld van Tele2 of was eigen fout (kabeltje eruitgelopen bij stofzuigen).
 
Ervaring in Megen van Paula geschreven op 24 juli 2009