CanalDigitaal
Consumenten in Nederland geven CanalDigitaal een 4,1 op basis van 14 ervaringen. Lees alle reviews en oordeel zelf.
Mei 2016
1
“Waardeloos bedrijf! Geen beeld bij onweer. Klantenservice heel erg onbeschoft. Aangetekend opgezegd, maar ze proberen het alsnog te rekken. Op de website kun je alleen een telefoonnummer vinden. Advies: nooit klant worden!”
Ervaring in Amsterdam van Ollie geschreven op 18 mei 2016
September 2015
2
“Slecht beeld tv blijft staan en skype krijg ik melding slechte internetverbinding/ 4.”
Ervaring in Heerlen van edja geschreven op 11 september 2015
Mei 2015
2
“Beloofd was een snelheid van 10mb/sec De laatste tijd zijn er veel problemen met de snelheid. Nu kom ik aan 2,13mb/sec.”
Ervaring in Vijlen van hay camerig geschreven op 6 mei 2015
September 2014
2
“Als het goed weer is prima beeld en met een duo LNB moet het al heel slecht weer worden om geen beeld te hebben. Hoe anders net een triple LNB schotel. Klein buitje en niks meer. Ik heb het nu opgezegd. Grootste ergernissen waren: Continu vastlopen van de decoder. 2 tot 7 keer per week. Speciaal voor MotoGP Sport 1 aangeschaft, waarvan ze dan de sport 1 extra kanalen niet doorgeven, waar juist de motogp wordt uitgezonden (en wel de volle mep betalen!!) Slechte, of geen ontvangst bij de minste bewolking en regen. Beroerde helpdesk en ook nog eens duur. Bij wijzigen abonnement gaat zonder melding een nieuw jaarcontract lopen. Pas daar mee op. Bij opzegging moet je je decoder terugsturen, maar je bent al aan je 4e of 5e toe, en ze vragen om de eerste, die al lang in hun bezit is.”
Ervaring in Teuge van Harrie geschreven op 21 september 2014
Juli 2014
4
“ik vind dat je eigenlijk moet kunnen betalen naar je werkelijke snelheid dit is pas eerlijk .”
Ervaring in Nijverdal van jemade geschreven op 23 juli 2014
Juni 2014
1
“Een administratieve puinhoop is het bij Canal Digitaal. Er wordt gerommeld met rekeningnummers en incasso's en heeft de zaken overduidelijk niet op orde. Zeer onvriendelijk te woord gestaan bij een dure servicelijn. Ik ben hier regelmatig tot 10+ minuten kostenplichtig in de wacht gezet! Gemaakte afspraken weigeren ze simpelweg op papier te bevestigen en kort daarna wordt zelfs glashard ontkend dat een dergelijk gesprek heeft plaatsgevonden. Gelukkig zijn er genoeg alternatieven die behalve service en kwaliteit ook qua prijs een beter aanbod hebben.”
Ervaring in Simpelveld van Pah geschreven op 11 juni 2014
Mei 2014
2
“Ja wat is dit nu weer voor een upload snelheid?!”
Ervaring in Zieuwent van Hallo geschreven op 10 mei 2014
Februari 2014
7
“Al jaren tevreden gebruiker van satelliet, wilde overstappen naar alles in 1, dit ging gepaard met vallen en opstaan, uiteindelijk is alles in orde gekomen. Enige minpunt vindt ik slechte service van de helpdesk, de kwaliteit verschilt enorm van persoon tot persoon.”
Ervaring in Almere van shooter geschreven op 9 februari 2014
Januari 2014
1
“Ben 2 jaar en drie maanden 'klant' bij canaldigitaal. De keren dat ik de klantenservice nodig had, is deze bijzonder slecht te bereiken via alle kanalen. Deze week slaat helemaal alles. Het dure 0900 nummer herkent geen postcode, bandjes lopen verder als je wat probeert in te voeren. Email wordt niet op gereageerd. De site is supertraag en stuurt me in rondjes. Zelfs als ik me als nieuwe klant probeer aan te melden of een pakket samen te stellen. 1 Keer medewerker aan de lijn kunnen krijgen mijn account te laten restten, kan er nog steeds niet op. Twee emails toch weten te versturen via de site, maar geen antwoord. Deze week al een tiental euro's aan hun 0900 kwijt en niets werkt. Canal Digitaal Dealers (electronica winkels) in de buurt snappen er ook niets meer van en delen mijn ervaring. Kennelijk alleen via aangetekende brief te bereiken?”
Ervaring in Emmen van raycoupe geschreven op 24 januari 2014
3
“Ruim twee jaar via Canal Digitaal internet (max 20Mbps), TV (pakket één stap hoger dan basis), vaste telefonie (zonder extra abbo). Sat ontvanger/HD recorder: Philips DSR8121/22 Voordelen: - Nooit storing gehad met de aansluiting zelf, tenzij onweer, dan hapert de TV soms tijdelijk. - Satellier ontvanger/HD recorder enorm makkelijk te bedienen. - Kosten 45 euro p/mnd - Veel HD zenders van uitstekende kwaliteit. Nadelen: - Satelliet ontvanger/HD recorder heeft veel bugs. Vaak resetten, opnieuw installeren, nog nooit een apparaat meegemaakt met vage fouten. Soms geen radiozenders, teletekst, gemiste opnames, bevroren beeld, nagenoeg wekelijks resetten en zelfs opnieuw installeren. Apparaat reageert ook traag om commando's, etc, maar dat lijkt bij kennissen en vrienden met andere abbo's hetzelfde. Ook blijf ik 50Hz beeld krijgen ondanks TV van 100Hz. (Aansluiting van PC of DVD gaat wel hoger). Hierdoor vooral bij reclames, lopende nieuws band RTL7 bv gaat schokkend. - Klantenservice kost veel geld, want meestal een tientje kwijt als ik een keer de problemen meld en alles doe wat mij opgedragen wordt. Laden nieuwe firmware, resetten, meerder keren opstarten, etc. - Vaste telefonie zonder abbo (tientje per maand) kost 22 cent per minuut!”
Ervaring in Emmen van OuderwetsMaarNietDom geschreven op 22 januari 2014
Oktober 2013
7
“Internet is met abbo 20mb wel redelijk snel (adsl2), gaan straks over naar 50mb (vdsl) tv kijken helemaal top duidelijk en strak. Klantenservice altijd bereikbaar en niet onnodig lang in de wacht. Men loopt eenvoudig door het keuzemenu en men heeft binnen 1min een medewerker aan de lijn”
Ervaring in Wieringerwerf van lexus geschreven op 1 oktober 2013
Mei 2013
10
“Duidelijk beeld, gratis apparatuur, bereikbaarheid klantenservice is goed, kortom al 8 jaar tevreden.”
Ervaring in Maren-Kessel van Jorg geschreven op 1 mei 2013
Augustus 2010
8
“heb geen adsl via canaldigitaal, dat bieden ze ook niet aan??!??? maar wel tv, woon afgelegen in hoogeveen en kan alles ontvangen smartcard bestellen, satelliet ophangen en gaan... enkel bij zeer slecht weer valt het signaal weleens weg”
Ervaring in Hoogeveen van flint geschreven op 21 augustus 2010
Augustus 2009
8
“sinds dat we in almere wonen internet van tele2, prima keuze. voor de tv canal digitaal wat we gewend waren uit de tijd dat we nog in friesland woonden waarom canaldigitaal? flink wat keuze van zenders, vooral buitenlandse (duitse) zenders en goedkoper dan een pakket van digitale televisie via tele2 of anderen”
Ervaring in Almere van weldus geschreven op 2 augustus 2009